Subject: FW: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja km 122,73 ristumiskohtade seisukord
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 10:48:58 +0300

From: Antti Moppel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 3:12 PM
To: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Urmas Koch <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja km
122,73 ristumiskohtade seisukord

Tere,

Meie hinnagul ei ole kahjustused meie ehitatud alal.

Tervitades

Antti Moppel

  _____

Saatja: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 23. aprill 2025 11:07
Adressaat: Urmas Koch <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Antti Moppel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja km 122,73
ristumiskohtade seisukord

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
saada teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks
see on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Millised on Teie edasised tegevused?

Kas olete juba planeerinud kahjustuste planeerimise?

Lugupidamisega

Karl Õigus

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus
lääne osakond

+372 5863 1396

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Karl Õigus
Sent: Thursday, March 20, 2025 9:21 AM
To: 'Urmas Koch' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Antti Moppel ([email-masked] <mailto:[email-masked]> )
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Meelis Saat <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Marek Lind
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Ed: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja
km 122,73 ristumiskohtade seisukord

Tere

Leidsime korrastatud teemaa üleandmise akti.

Luba on lõpetatud 22.10.2020 seisuga. Kuna tegemist on garantii ajal
tekkinud kahjustustega palun planeerida ning kooskõlastada nende
likvideerimine.

Lugupidamisega

Karl Õigus

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus
lääne osakond

+372 5863 1396

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Urmas Koch <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 19, 2025 3:00 PM
To: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Antti Moppel
([email-masked] <mailto:[email-masked]> )
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Ed: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja
km 122,73 ristumiskohtade seisukord

Tere

Akti ei ole.

Tundub, et seda ei ole sõlmitudki.

Lugupidamisega

Urmas Koch

Aqua Marina AP

  _____

Saatja: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 19. märts 2025 11:39
Adressaat: Antti Moppel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Riigitee nr 92 Tartu-Viljandi-Kilingi-Nõmme km 122,68 ja km 122,73
ristumiskohtade seisukord

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
saada teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks
see on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Transpordiameti ja Aqua Marina AS vahel on sõlmitud ristumiskoha ehitamise
leping nr 15-2/20/6671-2.

Tegemist on Viigi kinnistu (katastritunnusega 71101:006:0133)
Kilingi-Nõmme Olerexi juurdepääsuks rajatud ristumiskohtadega ühendamiseks
riigiteega. Ristumiskoht ei ole liikluskoormusele vastu pidanud ning on
tekkinud kahjustused, mille likvideerimist garantiikorras ootame.

Juhin tähelepanu lepingu punktile 4.3 mille kohaselt kehtib 5 aastane
garantiiperiood avastatud puuduste likvideerimiseks alates MA poolsest
ristumiskoha vastuvõtmisest. Hetkel ei suuda ise leida MA poolt kinnitatud
vastuvõtuakti. Kas Teil on see olemas, et täpselt fikseerida garantii
periood?

Lugupidamisega

Karl Õigus

Korrashoiu projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus
lääne osakond

+372 5863 1396

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.